Студиски програми

Интернет маркетинг


Шифра Студиска програма Часови Кредити
EBU 220 Сметководство и ревизија 2+4 8,00
Предавачи
Димитар Јовевски

Опис

Тоа е пред се маркетиншки предмет во кој е подробно се елаборирани можностите за примена на интернет маркетингот во работењето на компаниите.


Содржина

  • Фокус на квалитетот на услугите во електронската трговијa
  • Вовед во е-бизнисот и во е-трговијата.
  • Од е-трговија до е-бизнис ,
  • Фокус на портали Фокус на аукции, бизнис модели во е-трговијата,
  • Приходни модели,
  • Стратегијата и интернетот (труд на Michael Porter �Harvard Business Reviw),
  • Анализа на стратегијата,
  • Што е е-маркетинг,
  • Поставување на цели, Стратегија;
  • Тактика, Фокус на он-лине брандинг,

Литература

  • трудови, списанија, весници, интернет
  • Dave Chaffey, "E- Business and E- Commerce Management", first edition published, FT Prentice Hall, New York, 2002

Цели

  • Разбирање на тоа како купувачот ги користи информациите и како донесува одлука за купување Студентот мора да ги разбере: стратегиите � стратегии на маркетинг комуницирање и планирање, промотивните цели и позиционирањето и примена на методите на маркетинг комуницирање
  • Тој треба да ги користи резултатите од стратегиските маркетиншки одлуки при донесувањето на оперативните тактички одлуки во врска со комуникациите.
  • Студентот треба да ги разбере местото и улогата на маркетинг комуникациите во планот на маркетинг.
  • Студентот треба да вежба како да ги примени инструментите на комуникацијa