Наставната програма по предметот Маркетинг политика на цени обработува мошне значајна економска категорија со чија помош се разрешуваат и усогласуваат многубројните интереси на сите учесници во општествената репродукција на различни степени на нивната организираност. Цената како инструмент на маректинг миксот е единствен елемент кој остварува доход (за разлика од другите инструменти) и непосредно влијае врз производството, распоредот на доходот, алокација на средствата на трудот, темпото, структурата, и стабилноста на економскиот развој. Со оглед на тоа, во наставната програма се посветува внимание на формирање на цените, како и влијанието на одредени интерни и екстерни фактори кои се од витално значење за успешното опстојување на претпријатието на се потесниот домашен и надворешен пазар.
1. М.Милисављевиќ “Политика цена предузеча“,” Савремена администрација”,
Београд , ( било кое издание )
2. Д-р Б.Јаќовски “ Маркетинг “ Економски факултет, Скопје, 2000 година
3. Kent Monroe " Pricing", Mc Grow-Nill Publishing Company, New York 1990
4 Д-р С.Марковски :”Трошкови у пословном одлучивању “, Научна књига , Београд 1991
5. Thomas T. Nagle, Reed K. Holden: “ The strategy and tactics of pricing - A guide to profitable decision making”, 3rd edition, Prentice Hall Marketing Series, 2002