10.
|
Компетенции (оспособен за):
По завршувањето на наставата, студентите треба да бидат способни да:
- Да ја разберат улогата на знаењето и учењето како основа за развој на сопствените организации
- Да ги разберат методите за унапредување на човечкиот капитал во компаниите како основа за развој на иновативноста во бизнис работењето
- Да ја разберат улогата на знаењето и доживотното учење во унапредувањето на персоналниот развој
- Да ги разберат фазите низ кои поминува циклусот на менаџмент на знаење – собирање, екстракција, складирање, кодификација, и имплементација на знаење
- Да бидат во можност да развијат соодветна организациска инфраструктура која ќе го подржи циклусот на менаџмент на знаење и ќе го стимулира организациското учење
|
11.
|
Содржина на предметот:
- Економија базирана на знаење
- Прогресија на податокот, информацијата, знаењето и мудроста
- Циклусот на менаџмент на знаење
- Улогата на организациското учење
- Адаптивно, генеративно и трансформативно учење
- Развој на инфраструктура на организација базирана на знаење
- Стратегија на менаџмент на знаење и мерење на придобивките од менаџмент на знаење
- Релацијата помеѓу организација базирана на знаење и организација која учи
- Развој на интелектуалниот капитал и стимулирање на иновативноста во работењето
- Идни предизвици во доменот на менаџмент на знаење
|
12.
|
Методи на учење: Интерактивни предавања со видео презентации, тимска работа, проектирање на едукативни филмови, гостин на предавања, студии на случај, изработка на проектна задача, истражување.
|
13.
|
Вкупен расположлив фонд на време
|
8 ЕКТС х 25 часови = 200 часови
|
14.
|
Распределба на расположливо време
|
40+15+145 = 200 часови
|
15.
|
Форми на наставните активности
|
15.1.
|
Предавања-теоретска настава
|
40 часови
|
15.2.
|
Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа
|
15 часови
|
16.
|
Други форми на активности
|
16.1.
|
Проектни задачи
|
30 часови
|
16.2.
|
Самостојни задачи
|
40 часови
|
16.3.
|
Домашно учење
|
75 часови
|
17.
|
Начин на оценување 70+20+10 = 100 бода
|
17.1.
|
Тестови
|
70 бодови
|
17.2.
|
Семинарска работа/проект (презентација: писмена и усна)
|
20 бодови
|
17.3.
|
Активност и учество
|
10 бодови
|
18.
|
Критериуми за оценување (бодови/оценка)
|
помалку од 60 бода
|
5 (пет) (F)
|
од 61 до 68 бода
|
6 (шест) (Е)
|
од 69 до 76 бода
|
7 (седум) (D)
|
од 77 до 84 бода
|
8 (осум) (С)
|
од 85 до 92 бода
|
9 (девет) (B)
|
од 93 до 100 бода
|
10 (десет) (А)
|
19.
|
Услов за потпис и полагање на завршен испит
|
Реализирани активности од точка 15 и 16
|
20.
|
Јазик на кој се изведува наставата
|
Македонски или англиски јазик
|
21.
|
Метод на следење на квалитетот на наставата
|
Интерна евалуација и анкета
|
22.
|
ЛИТЕРАТУРА
|
22.1.
|
Задолжителна литература
|
Ред. број
|
Автор
|
Наслов
|
Издавач
|
Година
|
1.
|
Kimiz Dalkir, Jay Liebowitz
|
Knowledge management In theory and practice
|
The MIT Press; second edition edition
|
2011
|
2.
|
Elias M Awad and Hassan Ghaziri
|
Knowledge Management: Updated 2nd Edition
|
International Technology Group, LTD; 2nd edition (2010)
|
2010
|
22.2.
|
Дополнителна литература
|
Ред. број
|
Автор
|
Наслов
|
Издавач
|
Година
|
1.
|
Nilmini Wickramasinghe and Dag von Lubitz
|
Knowledge – based enterprise: Theories and Fundamentals
|
Idea Group Publishing
|
2007
|
2.
|
Mark Easterby-Smith and Marjorie A. Lyles
|
Handbook of organizational learning and knowledge management
|
Wiley
|
2011
|