10.
|
Компетенции (оспособен за):
По завршувањето на наставата и положувањето на овој предмет, студентите треба да бидат способни:
- Да демонстрираат критичка свесност за најновите истражувања од областа на управувањето на перформансите
- Да ги идентификуваат користите од управувањето на организациските перформанси за вработените, менаџерите и за самата организација
- Да ги преведат организациските стратегии во конкретни индикатори за мерење на организациските перформанси
- Да дизајнираат ефикасен систем за управување на организациските перформанси и да ги утврдат чекорите за негово успешно имплементирање
- Да креираат и да ги поврзат системите за управувањето со перформансите со платите и наградите на вработените
- Да изнајдат практични решенија и да иницираат соодветни мерки за унапредување на организациските перформанси
|
11.
|
Содржина на предметот:
- Концептот на мерење на организациските перформанси
- Погледот на организациските перформанси низ призмата на различните деловни функции
- Современото наспроти традиционалното следење на организациските перформанси
- Управување на организациските перформанси
- Системи за управување на организациските перформанси
- Доминантни концепти за управување на организациските перформанси во практиката
- Поврзување на перформансите со платите и наградите на вработените.
- Награди и бенефиции за посебни категории на вработени (извршни директори и членови на управен и надзорен одбор - менаџерски договори, научници и талентирани вработени, комерцијалисти, вработени во високотехнолошки и интернет фирми)
|
12.
|
Методи на учење: Интерактивни предавања со видео презентации, тимска работа, проектирање на едукативни филмови, гостин на предавања, студии на случај, изработка на проектна задача, истражување.
|
13.
|
Вкупен расположлив фонд на време
|
8 ЕКТС х 25 часови = 200 часови
|
14.
|
Распределба на расположливо време
|
40+15+145 = 200 часови
|
15.
|
Форми на наставните активности
|
15.1.
|
Предавања-теоретска настава
|
40 часови
|
15.2.
|
Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа
|
15 часови
|
16.
|
Други форми на активности
|
16.1.
|
Проектни задачи
|
30 часови
|
16.2.
|
Самостојни задачи
|
40 часови
|
16.3.
|
Домашно учење
|
75 часови
|
17.
|
Начин на оценување 70+20+10 = 100 бода
|
17.1.
|
Тестови
|
70 бодови
|
17.2.
|
Семинарска работа/проект (презентација: писмена и усна)
|
20 бодови
|
17.3.
|
Активност и учество
|
10 бодови
|
18.
|
Критериуми за оценување (бодови/оценка)
|
помалку од 60 бода
|
5 (пет) (F)
|
од 61 до 68 бода
|
6 (шест) (Е)
|
од 69 до 76 бода
|
7 (седум) (D)
|
од 77 до 84 бода
|
8 (осум) (С)
|
од 85 до 92 бода
|
9 (девет) (B)
|
од 93 до 100 бода
|
10 (десет) (А)
|
19.
|
Услов за потпис и полагање на завршен испит
|
Реализирани активности од точка 15 и 16
|
20.
|
Јазик на кој се изведува наставата
|
Македонски или англиски јазик
|
21.
|
Метод на следење на квалитетот на наставата
|
Интерна евалуација и анкета
|
22.
|
ЛИТЕРАТУРА
|
22.1.
|
Задолжителна литература
|
Ред. број
|
Автор
|
Наслов
|
Издавач
|
Година
|
1.
|
Ефтимов Љупчо
|
Управување со перформанси,
учебно помагало
|
Економски факултет-Скопје
|
2013
|
2.
|
Bourne, M., Bourne, P.
|
Handbook of Corporate
Perofrmance management
|
John Wiley and Sons, Ltd. U.K.,
|
2011
|
22.2.
|
Дополнителна литература
|
Ред. број
|
Автор
|
Наслов
|
Издавач
|
Година
|
1.
|
Milkovich, T., George;
Newman, M. Jerry;
|
Plaće i modeli nagrađivanja
|
Masmedia, Zagreb
|
2006
|
2.
|
Neely, A.D.,
|
Business Performance Measurement: Theory and Practice
|
Cambridge University Press, Cambridge
|
2002
|