МБА во Стратегиски менаџмент на човечки ресурси
Е-бизнис менаџмент – едногодишни
Е-бизнис менаџмент – двогодишни
Економски развој и меѓународни финансии
Корпоративен финансиски менаџмент
Монетарна економија,финансии и банкарство – едногодишни
Монетарна економија,финансии и банкарство – двогодишни
Статистички методи за бизнис и економија – едногодишни
Статистички методи за бизнис и економија – двогодишни
Стратегиски менаџмент на човечки ресурси – едногодишни
Стратегиски менаџмент на човечки ресурси – двогодишни
Сметководство и ревизија – едногодишни
Сметководство и ревизија – двогодишни
Раководител: проф. д-р Анита Циунова-Шулеска
Секретар: проф. д-р Николина Паламидовска-Стерјадовска
Маркетинг – студиска програма 2022/2023
Дипломираниот економист од областа на маркетингот ги познава основите економски законитости и појави и владее со техники за анализа на процесите и состојбите, како и предлагање и избор на решенија за согледаните проблеми.
СПЕЦИФИЧНИ КОМПЕТЕНЦИИ:
Дипломираниот економист од областа на маркетингот се оспособува за примена на техники за управување со маркетинг активностите на компаниите, т.е. со управување на производот, цената, дистрибуцијата и промоцијата. Дополнително, дипломираниот економист од областа на маркетингот се оспособува за примена на методи за истражување на пазарот, однесувањето на потрошувачите и на маркетинг инструментите. Според тоа, работните места на кои овие кадри можат да се вработуваат се компаниите од приватниот и јавниот сектор, јавните установи и јавната управа, граѓанските здруженија и други институции.
Општи и специфични дескриптори на квалификацијата
Со усвојувањето на сознанијата на оваа студиска програма, се очекува студентoт да ги демонстрира следниве знаења, способности и вештини:
Знаење и разбирање:
Примена на знаењето и разбирањето:
Способност за проценка:
Комуникациски вештини:
Вештини на учење:
Прва година задолжителни предмети | ||||
Ред. бр. | Шифра | Предмет | Часови | ECTS |
Зимски семестар | ||||
1 | ECN 110 | Основи на економијата | 6+0 | 8 |
2 | MST 110 | Математика за економисти | 4+2 | 8 |
3 | АCC 110 | Основи на сметководство | 4+2 | 8 |
Летен семестар | ||||
4 | MST 120 | Статистика за бизнис и економија | 4+2 | 8 |
Втора година задолжителни предмети | ||||
Зимски семестар | ||||
5 | MGT 210 | Основи на менаџмент | 6+0 | 8 |
6 | MKT 210 | Основи на маркетинг | 4+2 | 8 |
7 | MKT 220 | Однесување на потрошувачите | 4+2 | 8 |
Летен семестар | ||||
8 | MKT 230 | Управување со маркетинг каналите | 4+2 | 8 |
Трета година задолжителни предмети | ||||
Зимски семестар | ||||
9 | MKT 310 | Маркетинг менаџмент | 4+2 | 8 |
10 | MKT 320 | Интегрирани маркетинг комуникации | 4+2 | 8 |
11 | MKT 340 | Управување со производот | 4+2 | 8 |
12 | MGT 390 | Финансиски менаџмент | 6+0 | 8 |
Летен семестар | ||||
13 | MKT 330 | Политика на цени | 4+2 | 8 |
14 | EBU 220 | Интернет маркетинг | 4+2 | 8 |
Четврта година задолжителни предмети | ||||
Зимски семестар | ||||
15 | MKT 410 | Маркетинг истражување | 4+2 | 8 |
16 | MKT 420 | Меѓународен маркетинг | 4+2 | 8 |
17 | MGT 320 | Менаџмент информациони системи | 6+0 | 8 |
Летен семестар | ||||
18 | MKT 430 | Маркетинг на услуги | 4+2 | 8 |
19 | MGT 430 | Деловно комуницирање | 4+2 | 8 |
Дипломска работа | 3 |
ЗИМСКИ СЕМЕСТАР
ЛЕТЕН СЕМЕСТАР
Наставен план 2008/2009
Информација за еквиваленција на положени испити според старите наставни планови може да се види ОВДЕ.
Според Акредитацијата на Наставниот план 2008/2009, во текот на студирањето студентот треба да положи 23 задолжителни и минимум 8 изборни предмети и притоа да освои минимум 240 кредити.
Наставниот план 2008/2009 за департманот маркетинг може да се симне од следниов ЛИНК
Наставен план 2012/2013
Според Акредитацијата на Наставниот план 2012/2013, во текот на студирањето, студентот треба да положи 19 задолжителни предмети (60% од вкупниот број на предмети), 9 изборни предмети од листата на изборни предмети на Економскиот факултет (30% од вкупниот број на предмети), а останатите 3 изборни предмети студентите ги бираат од листата на предмети на Универзитетот ,,Св. Кирил и Методиј”, на која се вклучени и предмети на Економскиот факултет (10% од вкупниот број на предмети).
Студентите од прва година одбираат изборни предмети од листата на изборни предмети на Економскиот факултет, кои во нумеричкиот дел од шифрата го содржат бројот 1 како прв (пример шифра MGT 120), студентите од втора година одбираат предмети кои во нумеричкиот дел од шифрата го содржат бројот 1 и / или 2 како прв (пример шифра MGT 240 и/или MGT 120), итн.
Наставниот план 2012/2013 за департманот маркетинг може да го видете на следниов ЛИНК
Во 2020 Економскиот факултет при Универзитетот “Св. Кирил и Методиј” во Скопје слави 70 години од своето основање.
Економскиот факултет во рамките на интегрираниот државен Универзитет „Св.Кирил и Методиј“ во Скопје е најголема образовна и истражувачка институција во Република Македонија од областа на економијата и бизнисот.
Економски факултет
Универзитет „Св.Кирил и Методиј“
бул. Гоце Делчев бр.9В
1000 Скопје
Република Северна Македонија
телефон: (02) 3286-800
факс: (02) 3118-701
Е-пошта: contact@eccf.ukim.edu.mk
www.eccf.ukim.edu.mk – сите права се задржани