Содржина на предметната програма: Meѓународниот маркетинг ја објаснува структурата, природата и различните карактеристики во меѓународното окружување. Во рамки на предметот се објаснува комплексниот карактер на меѓународниот маркетинг и потребата да се анализираат различните економски, социјални, политички, културни и правни дименизии од концептуална и апликативна перспектива. Меѓунарониот маркетинг го објаснува влијанието на факторите на меѓународното окружување и потребата од нивно интегрирање во маркетинг програми и стратегии. Предмет на истражување се промените во меѓународното окружување и адаптацијата на производот, цената, дистрибуцијата и промоцијата во различни земји. I ДЕЛ МЕЃУНАРОДЕН МАРКЕТИНГ – КОНЦЕПТ И КОНТЕКС II ДЕЛ МЕЃУНАРОДНО ОКРУЖУВАЊЕ, СЕЛЕКЦИЈА И ИЗБОР НА НАДВОРЕШНИТЕ ПАЗАРИ И МЕЃУНАРОДНО ПАЗАРНО ТАРГЕТИРАЊЕ III ДЕЛ ФОРМИ ЗА ВЛЕЗ ВО МЕЃУНАРОДНИОТ МАРКЕТИНГ IV ДЕЛ MAРКЕТИНГ ИНСТРУМЕНТИ НА МЕЃУНАРОДНИОТ МАРКЕТИНГ |