Содржина на предметната програма: Зголемените очекувања на потрошувачите и развојот на дигиталната технологија го актуелизираа значењето на успешно управување со производот. Во рамки на предметот се дефинира производот, се потенцира значењето за креирање на вредноста на производите, се изучуваат видовите на производи и нивната класификација. Преку интерактивни практични примери се согледуваат пазарните особини на производот: дизајнот, пакувањето, брендот, стандардите. Студентите ги анализираат факторите и фазите на животниот циклус на производот и согласно карактеристиките на производот се предложуваат соодветни стратегии на позиционирање. Предметот се фокусира и на иновацијата и воведувањето на нови производи на пазарот кои имаат релевантна вредност за потрошувачите. ГЛАВА I ВОВЕДНИ ЕЛЕМЕНТИ ГЛАВА II ВИДОВИ НА ПРОИЗВОДИ ГЛАВА III ПАЗАРНИ ОСОБИНИ НА ПРОИЗВОДОТ ГЛАВА IV ЖИВОТЕН ЦИКЛУС НА ПРОИЗВОДОТ ГЛАВА V ПОЛИТИКА НА ПРОИЗВОДОТ ГЛАВА VI ПЛАНИРАЊЕ, РАЗВОЈ И ЛАНСИРАЊЕ НА ПРОИЗВОДИТЕ НА ПАЗАРОТ |