Наслов на наставниот предмет | Директен маркетинг |
Код | МКТ 440 |
Наставник | Анита Циунова-Шулеска |
Цели на предметната програма (компетенции): По завршувањето на предметот студентите треба да бидат способни: 1. Да ги разберат основните елементи и улогата на директниот маркетинг во интегрираните маркетинг-комуникации 2. Да ја планираат понудата и да развијат креативна стртаегија, користејќи ги маркетинг-листите и базите на податоци за купувачите 3. Да ги разберат главните карактеристики, предности и недостатоци на инструментите и медиумите кои се користат за директно да се комуницира со купувачите 4. Примена на специјалните техники на директен маркетинг во креирањето на стратегијата на директен маркетинг 5. Дизајнирање и имплементирање на е-маил-маркетинг-кампања | |
Содржина на предметната програма: 1. Основи на директниот и интерактивниот маркетинг 2. Порака, одговор и медиуми во директниот и интерактивниот маркетинг 3. Одговор и мерење на резултатите во директниот и интерактивниот маркетинг 4. Етички и правни прашања во директниот маркетинг 5. Маркетинг на градење долгорични односи преку директни маркетинг-активности 6. Е-маил маркетинг 7. Истражување во директниот маркетинг и анализа на податоци |
Во 2020 Економскиот факултет при Универзитетот “Св. Кирил и Методиј” во Скопје слави 70 години од своето основање.
Економскиот факултет во рамките на интегрираниот државен Универзитет „Св.Кирил и Методиј“ во Скопје е најголема образовна и истражувачка институција во Република Македонија од областа на економијата и бизнисот.
Економски факултет
Универзитет „Св.Кирил и Методиј“
бул. Гоце Делчев бр.9В
1000 Скопје
Република Северна Македонија
телефон: (02) 3286-800
факс: (02) 3118-701
Е-пошта: contact@eccf.ukim.edu.mk
www.eccf.ukim.edu.mk – сите права се задржани