Наслов на наставниот предмет | Mеѓународен маркетинг |
Код | МКТ 420 |
Наставник | Проф. д-р Ежени Брзовска |
Цели на предметната програма (компетенции):
| |
Содржина на предметната програма: Meѓународниот маркетинг ја објаснува структурата, природата и различните карактеристики во меѓународното окружување. Во рамки на предметот се објаснува комплексниот карактер на меѓународниот маркетинг и потребата да се анализираат различните економски, социјални, политички, културни и правни дименизии од концептуална и апликативна перспектива. Меѓунарониот маркетинг го објаснува влијанието на факторите на меѓународното окружување и потребата од нивно интегрирање во маркетинг програми и стратегии. Предмет на истражување се промените во меѓународното окружување и адаптацијата на производот, цената, дистрибуцијата и промоцијата во различни земји.
I ДЕЛ МЕЃУНАРОДЕН МАРКЕТИНГ – КОНЦЕПТ И КОНТЕКС II ДЕЛ МЕЃУНАРОДНО ОКРУЖУВАЊЕ, СЕЛЕКЦИЈА И ИЗБОР НА НАДВОРЕШНИТЕ ПАЗАРИ И МЕЃУНАРОДНО ПАЗАРНО ТАРГЕТИРАЊЕ III ДЕЛ ФОРМИ ЗА ВЛЕЗ ВО МЕЃУНАРОДНИОТ МАРКЕТИНГ IV ДЕЛ MAРКЕТИНГ ИНСТРУМЕНТИ НА МЕЃУНАРОДНИОТ МАРКЕТИНГ |
Во 2020 Економскиот факултет при Универзитетот “Св. Кирил и Методиј” во Скопје слави 70 години од своето основање.
Економскиот факултет во рамките на интегрираниот државен Универзитет „Св.Кирил и Методиј“ во Скопје е најголема образовна и истражувачка институција во Република Македонија од областа на економијата и бизнисот.
Економски факултет
Универзитет „Св.Кирил и Методиј“
бул. Гоце Делчев бр.9В
1000 Скопје
Република Северна Македонија
телефон: (02) 3286-800
факс: (02) 3118-701
Е-пошта: contact@eccf.ukim.edu.mk
www.eccf.ukim.edu.mk – сите права се задржани