Наслов на наставниот предмет |
УПРАВУВАЊЕ СО ПРОИЗВОДОТ |
Код | (MKT 340) |
Наставник | Проф. д-р Ежени Брзовска |
Цели на предметната програма (компетенции):
| |
Содржина на предметната програма: Зголемените очекувања на потрошувачите и развојот на дигиталната технологија го актуелизираа значењето на успешно управување со производот. Во рамки на предметот се дефинира производот, се потенцира значењето за креирање на вредноста на производите, се изучуваат видовите на производи и нивната класификација. Преку интерактивни практични примери се согледуваат пазарните особини на производот: дизајнот, пакувањето, брендот, стандардите. Студентите ги анализираат факторите и фазите на животниот циклус на производот и согласно карактеристиките на производот се предложуваат соодветни стратегии на позиционирање. Предметот се фокусира и на иновацијата и воведувањето на нови производи на пазарот кои имаат релевантна вредност за потрошувачите. ГЛАВА I ВОВЕДНИ ЕЛЕМЕНТИ ГЛАВА II ВИДОВИ НА ПРОИЗВОДИ ГЛАВА III ПАЗАРНИ ОСОБИНИ НА ПРОИЗВОДОТ ГЛАВА IV ЖИВОТЕН ЦИКЛУС НА ПРОИЗВОДОТ ГЛАВА V ПОЛИТИКА НА ПРОИЗВОДОТ ГЛАВА VI ПЛАНИРАЊЕ, РАЗВОЈ И ЛАНСИРАЊЕ НА ПРОИЗВОДИТЕ НА ПАЗАРОТ |
Во 2020 Економскиот факултет при Универзитетот “Св. Кирил и Методиј” во Скопје слави 70 години од своето основање.
Економскиот факултет во рамките на интегрираниот државен Универзитет „Св.Кирил и Методиј“ во Скопје е најголема образовна и истражувачка институција во Република Македонија од областа на економијата и бизнисот.
Економски факултет
Универзитет „Св.Кирил и Методиј“
бул. Гоце Делчев бр.9В
1000 Скопје
Република Северна Македонија
телефон: (02) 3286-800
факс: (02) 3118-701
Е-пошта: contact@eccf.ukim.edu.mk
www.eccf.ukim.edu.mk – сите права се задржани