Course title | Direct Marketing |
Code | MKT 440 |
Professor | Anita Ciunova-Shuleska |
Course objectives (competences): After completing this course students should be able
| |
Course content: 1. The foundations of direct and interactive marketing 2. The message and media decisions in direct and interactive marketing 3. Response and measurement of performance in direct and interactive marketing 4. Ethical and legal considerations in direct marketing 5. Building long-term relationships 6. E-mail marketing 7. Direct marketing research and data analysis |
Во 2020 Економскиот факултет при Универзитетот “Св. Кирил и Методиј” во Скопје слави 70 години од своето основање.
Економскиот факултет во рамките на интегрираниот државен Универзитет „Св.Кирил и Методиј“ во Скопје е најголема образовна и истражувачка институција во Република Македонија од областа на економијата и бизнисот.
Faculty of Economics
Ss Cyril and Methodius University
bul. Goce Delcev 9V
1000 Skopje
Republic of North Macedonia
telephone: (02) 3286-800
fax: (02) 3118-701
e-mail: contact@eccf.ukim.edu.mk
www.eccf.ukim.edu.mk – сите права се задржани