Студиската програма на втор циклус студии – Маркетинг е во траење од 2 семестрa и вклучува изработка и на магистерски труд.
Структурата на предметите е следната:
Бројот на часовите за редовна настава и менторска настава се определува според бројот на пријавените студенти.
Студентот на втор циклус на студии може да пријави тези и тема за магистерски труд со образложение, откако ќе оствари 44 кредити со положување на испитите на студиумот на кој што е запишан. Магистерскиот труд носи 16 ЕКТС. За добивање звање магистер, студентот треба да оствари 60 ЕКТС согласно Законот за високо образование. По завршувањето на студиската програма студентот се стекнува со звањето: магистер по економски науки од областа на Маркетингот.
ЦЕЛИ
Цел на студиската програма од вториот циклус студии од областа на МАРКЕТИНГ е да им овозможи на студентите да се стекнат со продлабочени знаења од областа на маркетингот и со специфични вештини за примена на ова знаење во практиката. За остварување на овие цели студиската програма ги обработува теоретските аспекти на оваа област, фокусирајќи се и на нивната практична примена.
Со усвојувањето на сознанијата на оваа студиска програма, се очекува студентoт да ги демонстрира следниве знаења, способности и вештини:
Знаење и разбирање:
Примена на знаењето и разбирањето:
Способност за проценка:
Комуникациски вештини:
Вештини на учење:
Понатамошни студии
Студентите можат да се запишат на докторски студии кои се организираат од страна на Економскиот факултет во Скопје, или на меѓународни универзитети во странство.
Код | Полн назив на предметната програма |
Наставник |
Број на часови |
ЕКТС |
МКТ 541 | Принципи на маркетинг | проф. д-р Снежана Ристевска – Јовановска |
40 |
7 |
МКТ 546 | Маркетинг менаџмент | проф. д-р Анита Циунова – Шулеска |
40 |
7 |
МКТ 547 | Маркетинг истражување | проф. д-р Николина Паламидовска – Стерјадовска |
40 |
7 |
Изборен предмет од Листа на УКИМ |
10 |
2 |
Полн назив на предметната програма | Број на часови | ЕКТС |
Магистерски труд | 400 | 16 |
Код |
Полн назив на предметната програма |
Наставник |
Број на часови |
ЕКТС |
|
МКТ 542 | Однесување на потрошувачите | проф. д-р Снежана Ристевска – Јовановска |
40 |
7 |
|
МКТ 543 | Промоција | проф. д-р Анита Циунова – Шулеска |
40 |
7 |
|
МКТ 544 | Политика на производот |
проф. д-р Ежени Брзовска |
40 |
7 |
|
МКТ 545 | Дистрибуција со методи на продажба | проф. д-р Снежана Ристевска – Јовановска |
40 |
7 |
|
МКТ 548 | Меѓународен маркетинг | проф. д-р Ежени Брзовска |
40 |
7 |
|
МКТ 549 | Маркетинг на услуги | проф. д-р Снежана Ристевска – Јовановска |
40 |
7 |
|
МКТ 5410 | Политика на цени во маркетингот | проф. д-р Даниела Мамучевска |
40 |
7 |
|
МКТ 5411 | Интернет маркетинг | проф. д-р Димитар Јовевски |
40 |
7 |
Во 2020 Економскиот факултет при Универзитетот “Св. Кирил и Методиј” во Скопје слави 70 години од своето основање.
Економскиот факултет во рамките на интегрираниот државен Универзитет „Св.Кирил и Методиј“ во Скопје е најголема образовна и истражувачка институција во Република Македонија од областа на економијата и бизнисот.
Економски факултет
Универзитет „Св.Кирил и Методиј“
бул. Гоце Делчев бр.9В
1000 Скопје
Република Северна Македонија
телефон: (02) 3286-800
факс: (02) 3118-701
Е-пошта: contact@eccf.ukim.edu.mk
www.eccf.ukim.edu.mk – сите права се задржани