м-р Ирена Богоевска Гаврилова
Асистент
Катедра - Маркетинг
Google Scholar
ORCID
ResearchGate
Приемно време:
Вторник: 10:00 - 12:00ч.
Четврток: 10:00 - 12:00ч.
Ирена Богоевска-Гаврилова е родена во Скопје. По завршување на средното образование во гимназијата “Орце Николов“ во Скопје, своето високо образование го продолжува на Економски факултет-Скопје при Универзитетот “Св. Кирил и Методиј“ во Скопје. Дипломира на департманот Е-бизнис, академската 2012 година, со просечен успех 9,72, при што се стекнува со стручен назив: дипломиран економист. Истата година го продолжува своето образование и на вториот циклус на студии при Економски факултет-Скопје, на студиската програма по Маркетинг, каде што во рок ги завршува сите обврски по студиската програма со просечна оценка 10,00. Во 2015 година, со одбрана на својот завршен труд под наслов: “Перцепциите на вработените за улогата на маркетинг-менаџерите во трговските друштва во Македонија“, се стекнува со стручен назив: магистер на економски науки во областа на Маркетинг. Моментално е студент на трет циклус на студии во рамките на Школата за докторски студии на Универзитетот “Св. Кирил и Методиј” – Скопје. На Економскиот факултет-Скопје е ангажирана во академската 2012-2013 година, како демонстратор, а во 2020 година е избрана во соработничко звање асистент докторанд на катедрата за Маркетинг.
Активно и на високо ниво ги познава англискиот, германскиот и италијанскиот јазик. Има одлично познавање на алатките на SPSS, AMOS, Adobe Dreamweaver, Adobe Photoshop и Adobe Illustrator, како и познавање на HTML компјутерски јазик.
На следниот линк можете да ја погледнете одлуката за избор на звање како и рецензенскиот извештај.
- Bogoevska-Gavrilova, I. and Ciunova-Shuleska, A. (2022), “SOURCE CREDIBILITY THEORY APPLIED TO INFLUENCER MARKETING”, in Janevski, Z. (Ed.), International scientific conference Contemporary Challenges of Economic Growth and Sustainability of Businesses, 1 June 2022, Institute of Economics- Skopje, SS. Cyril and Methodius University in Skopje, Skopje, North Macedonia, pp. 119-120.
- Ciunova-Shuleska, A., Palamidovska-Sterjadoska, N. and Bogoevska-Gavrilova, I. (2022), “The Role of Social Capital in Contributing to Lifestyle Brand-Related Content on Social Media”, Economy, Business and Development: An International Journal, Vol. 3 No. 1, pp. 29-43.
- Bogoevska-Gavrilova, I. and Ristevska-Jovanovska, S. (2022), “THE EFFECT OF INSTAGRAM INFLUENCER MARKETING: WHAT AFFECTS CUSTOMER’S PURCHASE INTENTION? THE ROLE OF INVOLVEMENT IN INFLUENCER FOLLOWING AND PERCEIVED TRUST IN INFLUENCER’S BRAND RELATED CONTENT”, in Katrandzhiev, H. (Ed.), International Scientific Conference Strategic Planning and Marketing in Digital World, 21 November 2021, University of National and World Economy, Sofia, Bulgaria, pp. 146-158.
- Ciunova-Shuleska, A., Palamidovska-Sterjadovska, N. and Bogoevska-Gavrilova, I. (2021), “DOES SOCIAL CAPITAL FOCUS DETERMINE USERS’ INTENTIONS TO LIKE, COMMENT AND SHARE LIFESTYLE BRAND-RELATED CONTENT ON SOCIAL MEDIA?”, in Santa, M. (Ed.), 2nd international scientific conference Economic and Business Trends Shaping the Future, 13 November 2021, Faculty of Economics-Skopje, SS. Cyril and Methodius University in Skopje, Skopje, North Macedonia, p. 112.
- Ristevska-Jovanovska, S. and Bogoevska-Gavrilova, I. (2021), “INCREASING CUSTOMERS’ BRAND AWARENESS WITH INFLUENCER MARKETING: A FOCUS ON INSTAGRAM”, in Taheri, B., Damnjanovic, A. and Bogavac, M. (Eds.), 75th International Scientific Conference on Economic and Social Development, 02-03 December 2021, Varazdin Development and Entrepreneurship Agency and University North, Belgrade, Serbia, pp. 105-112.
- Bogoevska-Gavrilova, I. (2021), “HOW INSTAGRAM INFLUENCERS’ CONTENT VALUE AFFECTS CONSUMERS’ BRAND AWARENESS”, in Atanasovski, A. (Ed.), ANNUAL OF THE FACULTY OF ECONOMICS-SKOPJE, Faculty of Economics-Skopje, SS. Cyril and Methodius University in Skopje, Skopje, North Macedonia, pp. 41-55.
- Ciunova-Shuleska, A., Palamidovska-Sterjadovska, N. and Bogoevska-Gavrilova, I. (2022), “What drives liking different brand-related social media content?”, Marketing Intelligence & Planning, Vol. 40 No. 4, pp. 542-556.
Учество како тренер во проект “СО-ВЕТ Социјално претприемништво како алтернатива за млади, невработени лица“, поддржан од Еразмус + Програмата на ЕУ и Националната агенција за европски образовни програми и мобилност, во 2018 година. Проектот СО-ВЕТ се однесува на развој на социјалното претприемништво како алтернатива за младите невработени лица. Главната цел е да се надгради системот на стручното образование во оваа област.