Наслов на наставниот предмет | Интегрирани маркетинг комуникации |
Код | МКТ 320 |
Наставник | Проф.д-р Анита Циунова-Шулеска |
Опис на предметот: Намерата на наставата по предметот е студентите да добијат знаења од областа на маркетинг-комуникациите со цел да ги разберат и применат најзначајните аспекти на однесувањето на купувачите и да ги применат маркетинг-комуникациите. Студентите треба да ја разберат деловната околина и околината која има влијание на однесувањето на купувачите – како купувачите ги користат информациите и како донесуваат одлука за купување и да знаат како да влијаат врз ставовите на купувачите со примена на инструментите на маркетинг-комуникациите. Исто така студентите треба да ги разберат маркетинг-комуникациското планирање и стратегии, маркетинг-комуникациските инструменти и улогата на маркетинг-комуникацииите во целокупниот маркетинг-план. Тие исто така треба да знаат да ги оценат резултатите од примената на маркетинг-комуникацискиот план. Содржина на предметот: - Вовед во интегрираните маркетинг-комуникациите
- Однесувањето на купувачите и маркетинг-комуникациите
- Процес на комуницирање
- Порака, извор и канали на комуникација
- Цели и буџетирање
- Креативна стратегија
- Медиумско планирање
- Mаркетинг-комуникациска програма
- Мерење на ефективноста на маркетинг-комуникациите
|
Цели на наставата: По завршувањето на наставата: - Студентите треба да ги разберат принципите и практиките на интегрираните маркеитнг-комуникации
- Студентите треба да бидат оспособени успешно да ги комбинираат инструментите на маркетинг-комуницирањето (економска пропаганда, унапредување на продажбата, директен маркетинг, лична продажба, односи со јавноста, дигитални медиуми и интерактивни маркетинг-комуникации) преку анализа на ефектите од секој од нив
- Студентите треба да бидат оспособени да ја анализираат и оценат ефективноста на различните медиуми за комуникација
- Студентите треба да знаат да дефинираат медиумска-стратегија и да креираат порака за целниот аудиориум
- Студентите треба да знаат да изработат маркетинг-комуникациски бриф
- Студентите треба да знаат да ги применат контролните механизми за оценка на маркетинг-комуникациските активности
- Студентите треба да знаат да направат маркетинг-комуникациски план
|
|