Наслов на наставниот предмет | Маркетинг истражување |
Код | МКТ 410 |
Наставник | Проф. д-р Николина Паламидовска-Стерјадовска |
Цели на предметната програма (компетенции): · Стекнување знаења за улогата на маркетинг истражувањето во процесот на донесување маркетинг-одлуки · Стекнување знаења за институциите на маркетинг истражување и начинот на нивно организирање · Стекнување знаења за одделните фази од процесот на маркетинг истражување · Стекнување на знаења и вештини за самостојно спроведување на маркетинг истражувачки проект · Стекнување знаење за одделните квалитативни и квантитативни методи за маркетинг истражување | |
Содржина на предметната програма:
Дел I Вовед во маркетинг истражувањето Глава 1: Детерминирање на маркетинг истражувањето Глава 2: Носители на маркетинг истражувањето
Дел II Процес на маркетинг истражување Глава 3: Истражувачки процес Глава 4: Дефинирање на проблемот Глава 5: Истражувачки проект Глава 6: Определување на карактерот на податоците и нивните извори Глава 7: Методи за собирање податоци Глава 8: Форми за собирање податоци Глава 9: Метод на примерок Глава 10: Обработка и анализа на податоците Глава 11: Извештај од спроведеното истражување
Дел III Применето истражување Избрани теми |
Во 2020 Економскиот факултет при Универзитетот “Св. Кирил и Методиј” во Скопје слави 70 години од своето основање.
Економскиот факултет во рамките на интегрираниот државен Универзитет „Св.Кирил и Методиј“ во Скопје е најголема образовна и истражувачка институција во Република Македонија од областа на економијата и бизнисот.
Економски факултет
Универзитет „Св.Кирил и Методиј“
бул. Гоце Делчев бр.9В
1000 Скопје
Република Северна Македонија
телефон: (02) 3286-800
факс: (02) 3118-701
Е-пошта: contact@eccf.ukim.edu.mk
www.eccf.ukim.edu.mk – сите права се задржани