Наслов на наставниот предмет | Основи на е-бизнис |
Код | EBU110 |
Наставник | Проф.д-р Сашо Јосимовски |
Цели на предметната програма(компетенции): По завршувањето на наставата и положувањето на овој предмет, студентите треба да бидат способни: · Да ги препознаат фундаменталните концепти на е-бизнисот; · Да ги идентификуваат главнитее-бизнис модели; · Да ги препознаваат и класифицираат е-бизнис моделите според приходот и трансак циските механизми; · Да можат да ги идентификуваат елементите од е-окружувањето кои влијаат на е-бизнис с тратегијата на претпријатијата; · Да ги препознаваат и класифицираат методите и моделите на дигиталниот маркети нг; · Запознаени со бенефициите и ограничувањата за претпријатијата и потрошувачите од примената на е-бизнис моделите. | |
Содржина на предметната програма: Предметот ги запознава студентите со основните концепти,дефиниции и окружувањето на е-бизнисот и е-комерцијата. Ќе бидат обработени најзначајните теми поврзани со е-бизнисот, како што се класификацијата на е- бизнис моделите,нивната структура,пазарните механизми, е-бизнис апликациите,методите на дигиталниот маркетинг, како и бенефициите и ограничувањата за претпријатијата и потрошувачите од примената на електронските форми на водење на бизнисот. Студентите за совладување на предметната материја ќе користат специјално опремена компјутерска лабораторија. |
Во 2020 Економскиот факултет при Универзитетот “Св. Кирил и Методиј” во Скопје слави 70 години од своето основање.
Економскиот факултет во рамките на интегрираниот државен Универзитет „Св.Кирил и Методиј“ во Скопје е најголема образовна и истражувачка институција во Република Македонија од областа на економијата и бизнисот.
Економски факултет
Универзитет „Св.Кирил и Методиј“
бул. Гоце Делчев бр.9В
1000 Скопје
Република Северна Македонија
телефон: (02) 3286-800
факс: (02) 3118-701
Е-пошта: contact@eccf.ukim.edu.mk
www.eccf.ukim.edu.mk – сите права се задржани