Наслов на наставниот предмет | Интернет маркетинг |
Код | 5411 |
Наставник | доц. д-р Димитар Јовевски |
Цели на предметната програма (компетенции): 1. Да го разбере концептот на еко-системот на интернет маркетингот 2. Разбирање на тоа како купувачот ги користи информациите и како донесува одлука за купување. 3. Студентот мора да ги разбере стратегиите на интернет маркетинг.. 4. Да ги разбере местото и улогата на интернет огласувањето вo планот на маркетинг. 5. Да ги користи резултатите од стратегиските маркетинг одлуки при донесување на оперативни и тактички одлуки во врска со комуникациите. 6. Студентот треба да знае како да ги примени инструментите на интернет маркетинг.
| |
Содржина на предметната програма: 1. Е – планирање 2. Интернет макро окружување 3. Интернет микро окружување 4. Развивање на интернет маркетинг стратегијата 5. Интернет маркетинг микс 6. Е – потрошувачи 7. Интернет сообраќајот 8. Релациски е-маркетинг
|
Во 2020 Економскиот факултет при Универзитетот “Св. Кирил и Методиј” во Скопје слави 70 години од своето основање.
Економскиот факултет во рамките на интегрираниот државен Универзитет „Св.Кирил и Методиј“ во Скопје е најголема образовна и истражувачка институција во Република Македонија од областа на економијата и бизнисот.
Економски факултет
Универзитет „Св.Кирил и Методиј“
бул. Гоце Делчев бр.9В
1000 Скопје
Република Северна Македонија
телефон: (02) 3286-800
факс: (02) 3118-701
Е-пошта: contact@eccf.ukim.edu.mk
www.eccf.ukim.edu.mk – сите права се задржани