Наслов на наставниот предмет | Менаџмент на односи со потрошувачи | |
Код | EBU 420 | |
Наставник |
| |
Цели на предметната програма (компетенции): По завршувањето на наставата и положувањето на овој предмет, студентите треба да бидат способни: ·да ја разберат суштината на концептот CRM; ·да користат податоци од истражувања, трансакции, интернет, социјални мрежи и сл. за мерење и менаџирање на односите со потрошувачите; · да ги применат потенцијалите на информациските системи за поддршка на имплементирањето на CRM концептот во бизнис практиката; · да ги идентификуваат клучните фактори за успех на CRM. | ||
Содржина на предметната програма: Основи на CRM концептот; Ведносен синџир на CRM; Информациски технологии за CRM; Имплементирање и интегрирање на CRM; Нивоа на CRM; Портфолио анализа на потрошувачите; Бази на податоци за потрошувачите; Создавањето вредност за потрошувачите; Управување со животниот циклус на потрошувачите. |
Во 2020 Економскиот факултет при Универзитетот “Св. Кирил и Методиј” во Скопје слави 70 години од своето основање.
Економскиот факултет во рамките на интегрираниот државен Универзитет „Св.Кирил и Методиј“ во Скопје е најголема образовна и истражувачка институција во Република Македонија од областа на економијата и бизнисот.
Економски факултет
Универзитет „Св.Кирил и Методиј“
бул. Гоце Делчев бр.9В
1000 Скопје
Република Северна Македонија
телефон: (02) 3286-800
факс: (02) 3118-701
Е-пошта: contact@eccf.ukim.edu.mk
www.eccf.ukim.edu.mk – сите права се задржани