Наслов на наставниот предмет | Меѓународен маркетинг
|
Код | МКТ 548 |
Наставник | Доц. д-р Ежени Брзовска |
Цели на предметната програма (компетенции): 1. Студентот да го разбере меѓународниот маркетинг концепт 2. Студентот да го разбере меѓународено окружување 3. Студентот да биде способен да изврши селекција и избор на надворешни пазари 4. Студентот да го разбер меѓународното пазарно таргетирање
| |
Содржина на предметот: 1. Меѓународен маркетинг концепт 2. Меѓународен маркетинг контекст 3. Меѓународено окружување 4. Селекција и избор на надворешни пазари 5. Меѓународно пазарно таргетирање 6. Трговски форми на меѓународно деловно позиционирање 7. Кооперативни и инвестициони форми во меѓувародното позиционирање 8. Меѓународен акционен маркетинг
|
Во 2020 Економскиот факултет при Универзитетот “Св. Кирил и Методиј” во Скопје слави 70 години од своето основање.
Економскиот факултет во рамките на интегрираниот државен Универзитет „Св.Кирил и Методиј“ во Скопје е најголема образовна и истражувачка институција во Република Македонија од областа на економијата и бизнисот.
Економски факултет
Универзитет „Св.Кирил и Методиј“
бул. Гоце Делчев бр.9В
1000 Скопје
Република Северна Македонија
телефон: (02) 3286-800
факс: (02) 3118-701
Е-пошта: contact@eccf.ukim.edu.mk
www.eccf.ukim.edu.mk – сите права се задржани