Наслов на наставниот предмет | Oднесување на потрошувачите
|
Код | МКТ 542 |
Наставник | Проф. д-р Снежана Ристевска – Јовановска |
Цели на предметната програма (компетенции): 1. Познавање на аспектите и факторите кои влијаат врз однесувањето на потрошувачите 2. Правилно користење на резултатите од истражувањето на однесувањето на потрошувачите 3. Осознавање на фазите на процесот на донесување на одлука за купување 4. Запознавање на правата на потрошувачите 5. Запознавање со конзумеризмот како движење за заштита на потрошувачите
| |
Содржина на предметната програма:
|
Во 2020 Економскиот факултет при Универзитетот “Св. Кирил и Методиј” во Скопје слави 70 години од своето основање.
Економскиот факултет во рамките на интегрираниот државен Универзитет „Св.Кирил и Методиј“ во Скопје е најголема образовна и истражувачка институција во Република Македонија од областа на економијата и бизнисот.
Економски факултет
Универзитет „Св.Кирил и Методиј“
бул. Гоце Делчев бр.9В
1000 Скопје
Република Северна Македонија
телефон: (02) 3286-800
факс: (02) 3118-701
Е-пошта: contact@eccf.ukim.edu.mk
www.eccf.ukim.edu.mk – сите права се задржани