Наслов на наставниот предмет | Маркетинг менаџмент |
Код | MGT 512 |
Наставник | Проф. д-р Анита Циунова – Шулеска |
Цели на предметната програма (компетенции): · Студентот треба да биде оспособен да направи анализа на пазарот со цел креирање вредност за купувачите. · Студентот треба да донесе најдобри маркетинг-одлуки имајќи ја предвид поврзаноста на задоволството на купувачите со стапката на задржување на купувачите. · Студентот треба да знае да ја пресмета вредностa на купувачот за претпријатието во текот на периодот на лојаност кон брендот (CLTV). · Студентот треба да знае да ги пресмета показателите за успешноста во маркетинг-работењето. · Студентот треба да знае како се изработува маркетинг-план и како се мерат резултатите од имплементираната маркетинг-стратегија.
| |
Содржина на предметната програма: 1. Пазарна ориентација и резултати 2. Резултати од пазарното работење 3. Пазарен потенцијал, понарувачка и пазарен удел 4. Анализа на купувачите и креирање вредност 5. Сегментирање на пазарот и стратегии на сегментирање на пазарот 6. Анализа на конкуренти и извор на конкурентска предност 7. Позиционирање на производ и стратегии на бренд 8. Цени и ценовни стратегии 9. Маркетинг-канали и е-маркетинг 10. Стратегиско маркетинг-планирање 11. Маркетинг-план 12. Показатели за резултатите од работењето и имплементацијата на стратегијата 13. Влијание на маркетинг-менаџментот врз профитот
|
Во 2020 Економскиот факултет при Универзитетот “Св. Кирил и Методиј” во Скопје слави 70 години од своето основање.
Економскиот факултет во рамките на интегрираниот државен Универзитет „Св.Кирил и Методиј“ во Скопје е најголема образовна и истражувачка институција во Република Македонија од областа на економијата и бизнисот.
Економски факултет
Универзитет „Св.Кирил и Методиј“
бул. Гоце Делчев бр.9В
1000 Скопје
Република Северна Македонија
телефон: (02) 3286-800
факс: (02) 3118-701
Е-пошта: contact@eccf.ukim.edu.mk
www.eccf.ukim.edu.mk – сите права се задржани