Course title | Digital Marketing |
Code | МКТ 320 |
Professor | prof. Dimitar Jovevski |
Course objectives (competences): Upon completion of teaching and passing this course, students should be able to:
| |
Course content: The application and use of the Internet in achieving the marketing goals of companies is gaining more and more important place in the whole process of operation and promotion of companies. Hence, the study of this discipline as part of the teaching of business studies is a necessity, in order to give students the necessary knowledge and skills for their successful participation in marketing teams, as participants or marketing managers. |
Во 2025 Економскиот факултет при Универзитетот “Св. Кирил и Методиј” во Скопје слави 75 години од своето основање.
Економскиот факултет во рамките на интегрираниот државен Универзитет „Св.Кирил и Методиј“ во Скопје е најголема образовна и истражувачка институција во Република Македонија од областа на економијата и бизнисот.
Faculty of Economics
Ss Cyril and Methodius University
bul. Goce Delcev 9V
1000 Skopje
Republic of North Macedonia
telephone: (02) 3286-800
fax: (02) 3118-701
e-mail: contact@eccf.ukim.edu.mk
www.eccf.ukim.edu.mk – сите права се задржани