Course title | Customer Relationship Management |
Code | EBU 420 |
Professor | Lidija Pulevska Ivanovska |
Course objectives (competences): By adopting the knowledge of this course program, students will be able to:
| |
Course content: The course Customer Relationship Management focuses on the tools, metrics and systems used to measure and manage customer relationships. The course will cover: fundamentals of CRM concept; CRM value chain; information technologies for CRM; implementing and integrating CRM; levels of CRM; portfolio analysis of consumers; consumer databases; creating value for consumers; customer life cycle management; measuring the effectiveness of CRM activities by using the Balanced Scorecard (Customer Scorecard). |
Во 2020 Економскиот факултет при Универзитетот “Св. Кирил и Методиј” во Скопје слави 70 години од своето основање.
Економскиот факултет во рамките на интегрираниот државен Универзитет „Св.Кирил и Методиј“ во Скопје е најголема образовна и истражувачка институција во Република Македонија од областа на економијата и бизнисот.
Faculty of Economics
Ss Cyril and Methodius University
bul. Goce Delcev 9V
1000 Skopje
Republic of North Macedonia
telephone: (02) 3286-800
fax: (02) 3118-701
e-mail: contact@eccf.ukim.edu.mk
www.eccf.ukim.edu.mk – сите права се задржани