Course title | Marketing Research |
Code | MKT 547 |
Professor | Prof. Nikolina Palamidovska-Sterjadovska, Ph.D. |
Course objectives (competences): · Students should acquire knowledge and skills of the individual phases of the marketing research process · Students should be capable of independently conducting a marketing research project · Students should acquire knowledge of the individual qualitative and quantitative research methods and to be able to apply them appropriately during the research. · Students should acquire knowledge and skills in statistical data analyzing methods and to be able to use them appropriately. | |
Course content: Determining marketing research Carriers of marketing research Designing marketing research • Defining the research problem • Types of research designs • Measurement, scales and questionnaire formulation • Sampling • Data collection methods • Preparation, processing and analysis of data • Reporting Applied research |
Во 2020 Економскиот факултет при Универзитетот “Св. Кирил и Методиј” во Скопје слави 70 години од своето основање.
Економскиот факултет во рамките на интегрираниот државен Универзитет „Св.Кирил и Методиј“ во Скопје е најголема образовна и истражувачка институција во Република Македонија од областа на економијата и бизнисот.
Faculty of Economics
Ss Cyril and Methodius University
bul. Goce Delcev 9V
1000 Skopje
Republic of North Macedonia
telephone: (02) 3286-800
fax: (02) 3118-701
e-mail: contact@eccf.ukim.edu.mk
www.eccf.ukim.edu.mk – сите права се задржани