Course title | Services Marketing |
Code | MKT 549 |
Professor | Prof. Snezana Ristevska-Jovanovska, Ph.D. |
Course objectives (competences): 1. The student should know the characteristics of the services by identifying the elements that distinguish them from the products. 2. The student should be able to demonstrate a detailed understanding of service marketing instruments by linking the exposed material, analyzing practical examples and developing projects. | |
Course content: 1. Services marketing instruments 2. Product of the service industry 3. Services distribution 4. Services pricing policy 5. Communication marketing mix 6. Physical parameters 7. Managing people in delivering service benefits 8. Services as a process and as a system 9. Productivity and service quality |
Во 2020 Економскиот факултет при Универзитетот “Св. Кирил и Методиј” во Скопје слави 70 години од своето основање.
Економскиот факултет во рамките на интегрираниот државен Универзитет „Св.Кирил и Методиј“ во Скопје е најголема образовна и истражувачка институција во Република Македонија од областа на економијата и бизнисот.
Faculty of Economics
Ss Cyril and Methodius University
bul. Goce Delcev 9V
1000 Skopje
Republic of North Macedonia
telephone: (02) 3286-800
fax: (02) 3118-701
e-mail: contact@eccf.ukim.edu.mk
www.eccf.ukim.edu.mk – сите права се задржани