Наслов на наставниот предмет | Интернет маркетинг |
Код | EBU220 |
Наставник | доц. д-р Димитар Јовевски |
Цели на предметната програма (компетенции): По завршувањето на наставата и положувањето на овој предмет,студентите треба да бидат способни: · Да користат интернет маркетинг стратегиите и алатките во секојдневното работење на компаниит е; · Познавање за како самите да креираат комплетна интернет маркетинг кампања во виртуелниот простор; · Разбирање на тоа како купувачот ги користи информациите од интернет и како донесува одлука за купување; · Разбирање за местото и улогата на интернет маркетинг комуникациите во планот на маркетинг; · Користење на современи алатки и форми при донесување на оперативни и тактички одлуки во врска со интернет маркетингот; · Целосна приемена на техники на интернет маркетинг комуникацијата. | |
Содржина на предметната програма: Примената и користењето на интернетот во остварување на маркетинг целите кај претпријатијта како и развојот на поголемите системи добива се позначајно место во целиот процес на работење и промовирање на претпријатијата. Оттука, изучувањето на оваа дисциплина како дел од наставата на студиите од областа на бизнисот е неопходност, со цел на студентите да им се дадат потребните знаења и вештини за нивната успешна партиципација во маркетинг тимовите, како учесници или маркетинг менаџери. |
Во 2020 Економскиот факултет при Универзитетот “Св. Кирил и Методиј” во Скопје слави 70 години од своето основање.
Економскиот факултет во рамките на интегрираниот државен Универзитет „Св.Кирил и Методиј“ во Скопје е најголема образовна и истражувачка институција во Република Македонија од областа на економијата и бизнисот.
Економски факултет
Универзитет „Св.Кирил и Методиј“
бул. Гоце Делчев бр.9В
1000 Скопје
Република Северна Македонија
телефон: (02) 3286-800
факс: (02) 3118-701
Е-пошта: contact@eccf.ukim.edu.mk
www.eccf.ukim.edu.mk – сите права се задржани