Наслов на наставниот предмет | Односи со јавноста |
Код | МКТ 450 |
Наставник | Проф. д-р Николина Паламидовска-Стерјадовска |
Цели на предметната програма (компетенции): · Да ги разберат основните елементи и улогата на односите со јавноста во интегрираните маркетинг комуникации. · Да стекнат знаење за историскиот развој на односите со јавноста. · Да ги разберат фазите од процесот на односи со јавноста. · Да бидат способни да ја идентификуваат целната јавност на организацијата и да креираат соодветна комуникација со таа јавност. · Да бидат способни да развијат соодветни тактики на односите со јавноста. | |
Содржина на предметната програма: Глава 1: Вовед во односите со јавноста Глава 2: Историјата и растот на односите со јавноста Глава 3: Теоретски основи на односите со јавноста Глава 4: Комуникација и јавно мислење Глава 5: Процес на односите со јавноста 5.1. Истражување 5.2. Планирање 5.3. Комуникација 5.4. Евалуација Глава 6: Целна јавност 6.1. Односи со медиумите 6.2. Односи со вработените 6.3. Односи со заедницата 6.4. Односи со владата 6.5. Односи со потрошувачите 6.6. Меѓународни односи Глава 7: Тактики на односите со јавноста Глава 8: Односите со јавноста и социјалните медиуми Глава 9: Односите со јавноста во услови криза |
Во 2020 Економскиот факултет при Универзитетот “Св. Кирил и Методиј” во Скопје слави 70 години од своето основање.
Економскиот факултет во рамките на интегрираниот државен Универзитет „Св.Кирил и Методиј“ во Скопје е најголема образовна и истражувачка институција во Република Македонија од областа на економијата и бизнисот.
Економски факултет
Универзитет „Св.Кирил и Методиј“
бул. Гоце Делчев бр.9В
1000 Скопје
Република Северна Македонија
телефон: (02) 3286-800
факс: (02) 3118-701
Е-пошта: contact@eccf.ukim.edu.mk
www.eccf.ukim.edu.mk – сите права се задржани