Цели на студиската програма:
Денешното пазарно окружување се менува со интезивна динамика. Глобализацијата, новите информациони технологии, новите канали на дистрибуцијата и комуникацијата се само дел од промените со кои се менува перспективата на маркетингот. Барањата и очекувањата на потрошувачите забрзано се менуваат, како резултат на зголемениот пристап до информации врз основа на кои ги носат своите одлуки за купување. За да ги задоволат и надминат барањата на потрошувачите, компаниите треба да ангажираат профилирани кадри со веќе стекнати знаења од областа на маркетингот.
Студиската програма на втор циклус студии – Maркетинг е дизајнирана да им овозможи на студентите да ги трансформираат пазарните можности и предизвици во конкурентски предности за дадени институции.
Тоа ја потенцира важноста на студиската програма за втор циклус студии од областа на маркетингот, која нуди соодветни знаења, способности и вештини од oбласта на маркетингот кои се компатибилни со модерните пазарни предизвици. Ваквите знаења, способности и вештини се суштински за сите оние кои се вклучениво дизајнирање на нови производи, спроведување маркетинг- истражување на пазарот и аналитика на социјални медиуми, планирање и реализација на маркетинг-комуникациски активности, креирање маркетинг стратегии во институциите од приватниот и јавниот сектор. Со стекнатите знаења и вештини, студентите ќе може да придонесат во реализирање на своите професионални цели. Во оваа насока, наставниот кадар на студиската програма Маркетинг на втор циклус студии е посветен на обезбедување континуирана поддршка на барањата на запишаните студенти со цел полесно совладување на академските предизвици.
Студиската програма по Маркетинг е структурирана на начин што овозможува стекнување знаења и квалификации од пошироката област на маркетингот. По завршувањето на студиите од втор циклус по Маркетинг, студентите ќе се стекнат со знаење, вештини и компетенции кои ќе им овозможат да се ангажираат и унапредуваат во повеќе кариерни дисциплини: рекламирање и комуникации, развој на производи, дигитален маркетинг, иновации, стратегиски маркетинг, маркетинг-истражување, бренд-маркетинг итн.
Целината на знаења која ја нуди студиската програма по маркетинг ќе ги подготви студентите за успешна кариера и ќе им овозможи да се ангажираат во јавниот сектор и во приватниот деловен сектор. Со оглед на актуелноста и застапеноста на маркетингот, студентите ќе може да дадат свој придонес почнувајќи од мали и средни компании, големи корпорации и странски застапништва, банки и други финансиски институции, маркетинг агенции, агенции за истражување на пазарот и сл. Со нивната стручна подготвеност од областа на маркетингот, профилираните студенти ќе може да дадат свој придонес и во високо-образовните и научно-истражувачките институции.
Според кадровската профилираност, магистрантите од оваа студиска програма ќе стекнат способности и квалификации за: креирање на стратегија за настап на пазарот, развој на иновативни иницијативи и нови производи, примена на квалитативни и квантитативни методи за маркетинг-истражување, презентирање и интерпретирање на резултатите обезбедени од маркетинг истражувањето, планирање на маркетинг-комуникациските активности, интерпретирање на резултатите обезбедени од анализата на податоците од социјалните медиуми, развивање на маркетинг-стратегија односно дигитална маркетинг-стратегија, анализа на меѓународното окружување, развој на ефективни политики на цени итн.
Код | Назив на наставниот предмет | Семестар | Неделен фонд на часови | ЕКТС | |
---|---|---|---|---|---|
П | В | ||||
ПРВ СЕМЕСТАР | |||||
МКТ 541 | Принципи на маркетинг | Прв | 24 | 16 | 6 |
МКТ 546 | Маркетинг-менаџмент | Прв | 24 | 16 | 6 |
МКТ 547 | Методи на маркетинг-истражување | Прв | 24 | 16 | 6 |
MKT 544 | Иновација на производ | Прв | 24 | 16 | 6 |
Код | Назив на наставниот предмет | Семестар | Неделен фонд на часови | ЕКТС | |
П | В | ||||
ВТОР СЕМЕСТАР | |||||
Изборен предмет од Економски факултет-Скопје* | Втор | 24 | 16 | 6 | |
Изборен предмет од Економски факултет-Скопје* | Втор | 24 | 16 | 6 | |
Изборен предмет од Економски факултет-Скопје* | Втор | 24 | 16 | 6 | |
Магистерски труд | 18 |
Код | Назив на предметот | Семестар | Неделен фонд на часови | ЕКТС | |
---|---|---|---|---|---|
П | В | ||||
MKT 542 | Однесување на потрошувачите | Втор | 24 | 16 | 6 |
МКТ 543 | Маркетинг-комуникации и брендирање | Втор | 24 | 16 | 6 |
МКТ 545 | Дистрибуција со методи на продажба | Втор | 24 | 16 | 6 |
МКТ 548 | Меѓународен маркетинг | Втор | 24 | 16 | 6 |
МКТ 549 | Маркетинг на услуги | Втор | 24 | 16 | 6 |
МКТ 5410 | Стратегии на цени | Втор | 24 | 16 | 6 |
МКТ 5411 | Дигитален маркетинг и интернет технологии | Втор | 24 | 16 | 6 |
МКТ 5412 | Невромаркетинг | Втор | 24 | 16 | 6 |
МКТ 5413 | Аналитика на социјални медиуми | Втор | 24 | 16 | 6 |
Во 2020 Економскиот факултет при Универзитетот “Св. Кирил и Методиј” во Скопје слави 70 години од своето основање.
Економскиот факултет во рамките на интегрираниот државен Универзитет „Св.Кирил и Методиј“ во Скопје е најголема образовна и истражувачка институција во Република Македонија од областа на економијата и бизнисот.
Економски факултет
Универзитет „Св.Кирил и Методиј“
бул. Гоце Делчев бр.9В
1000 Скопје
Република Северна Македонија
телефон: (02) 3286-800
факс: (02) 3118-701
Е-пошта: contact@eccf.ukim.edu.mk
www.eccf.ukim.edu.mk – сите права се задржани